Saturday 30 May 2009

Nu mai e ce a fost...

-Hai sa stam aici la prima masa, mai vedem o fata, ha, ha,ha...marea..ne luam o ciorbita mai intai, da?
- Bine, ca e si putina umbra. Dar fete nu vad una.. numai straini... si vezi, sunt bine strainii astia, tineri deh, dar arata bine..


-Eh, nu e rea terasa lui Mitocanu, uite ce trandafirasi are, si e placut acum, ca altfel e atata lume ca trebuie sa stai la coada..eh, are si muscate, nu, sa stii ca mi am luat floarea asta Alyssum pentru la noi la vila la Cornu si e splendida, s a prins...
-Da? Nu mi spune, pai super.. cat a costat?
- O minunatie, si am plantat-o exact langa gratar ca sa fie frumos.. am luat din Thailanda si am dat 43 de euro pe ea, dar merita..face toti banii.
-Dar sa-mi iau de vacuta sau de burta..nu stiu..
- Ce pacat ca nu poti sa ti iei doua ciorbite, nu i asa? Cu ciorba nu e ca si cu friptura..
- Auzi dar, cati mici ai adus?
- Pai am luat 100, gata preparati, de la Cocosatu, sigur..
- O sa fim 5, nu? Ne ajung oare?
- Cred, avem si cotlete de miel, porc si pui si daca e mai facem si o salata..musdei de usturoi..
-Fain la Mitocanu, aici, ei, uite si ciorbitele ca au venit.. dar peste nu luam pentru copii, ca stii ca ei sunt cu din astea din strainateturi..fructe, creveti..
-No coane, eu nu mi imput gratarul. da, mai, terasa e placuta, dar si a facut scara asta oribila si casa asta de prost gust..of, si stii ca la inceput era doar parter si dupa a facut etajul..
-Auzi, dar, care a fost faza cu focul de acu 2 ani?
- Sunt doua versiuni..una era pentru asigurare, stii, sa si ia banii..mai da mi si mie niste smantana, asa, mersi tata, si apoi s a zis ca Bibi voia sa se razbune..deh, concurenta..dar eu nu cred, ce dracu... s a incendiat special ca sa ia banii de asigurare..
-Aha..Dar ti am zis ca am mancat niste ciolan ieri fantastic?
-Unde mai?
-Am fost ieri la Florea si a facut nevasta sa..vai de mine, ce nebunie..
-Si ce a mai facut el cu casa aia?
-Pai, inca are probleme cu primaria, adica il ajuta Bebe dar stii ca dureaza putin fazele astea..ca nu poti asa pur si simplu..si .. stai ca ma suna..

-Bonjour Cornel. Unde sunteti? Pe drum, unde? La Fetesti.. Bine, va pupa tata, mai suna ma cand ajungeti prin Cernavoda, da?

-Asa, coane, stiu sa fac un sos la cotlete de miel de mori, nu alta...
-Sos?! Pai, mie imi plac simple, pe gratar...
- Nooo, am vazut eu la Decebal, a dres niste chestii, las ca va arat diseara cand ajunge si Cornel..
-Unde era Cornel?
- La Fetesti..
-Of, mai are.. Ehe, la Fetesti, ca in cantec..pe autostrada..nu?
-Da, mai..nici muzica si nici locul asta nu mai sunt...ala nu mai scoate nimic, e pe imobiliare acum si..uite te si tu la locul asta..mai stii cum veneam aici din 2 mai ca sa avem liniste? Nu era decat casa la clatite aici in Vama...nici nu facem gratar..aveam doar un sprit la noi si atat..
-Ei ce vremuri.. spritul.. si erau numai oameni buni.., nu tata, nu artisti..ci oameni buni..
-Si ce saraci eram. Mai stii ma...hahaha..
-Mai stii ceva de Luminita...mama, ce fata..cei mai frumosi ochi verzi..si ce sani avea..al dracului ce esti, pe toate le ai avut..si cum se imbraca ea asa ca o tiganca..avea voalul ala ce ii atarna in vant..

-Hmm...pai.. a murit...cancer la san...
-Ce mi spui?! Vai..nu pot sa cred...dar..cand mai?
- S au facut 7 ani.. mi a zis Doru, el, saracul..vai de mama lui.. a emigrat in Canada, deh, daca a fost prost si n a ramas..isi facea un rost aici ca noi..stii, si din astea da..ei...dar nu mai vine friptura, frate, ce naiba, si vezi, nici nu e sezon inca, si tot dureaza nu stiu cat..iar dupa 10 iunie cand e plin ochi, stai 2 ore pana iti aduce mancarea..

No comments:

Post a Comment