Saturday 10 October 2009

Jeans or dressed

Odată ce ţi-ai găsit jeansii perfecţi, ai încetat să te mai îmbraci bine.

Orice ai face, odată jeansii achizitionaţi, vei recurge mereu chipurile de dragul stării pline de lejeritate în care te aflii, la jeansii ăia bleu tociţi, levis engineered sau nu, săturat şi uşurat de modă şi culori şi negru, precum un designer la sfârşitul prezentării de modă şi vei apărea relaxat, necomplexat la cafenea ca şi cum tocmai ai coborât să te plimbi (sic) cu gunoiul şi să-l distribui în cele 3 compartimente..

Ah, jeanşii bleu tociţi ce cad impecabil pe tine...în fine, după multe căutări, îi ai, şi acum pari că tocmai ţi i-ai aruncat firesc pe tine dintr-un maldar şi ai ieşit să iei micul dejun la prânz, după o noapte de amor sau citit şi tabac...că nu mai conteaza, ai jeansii bleu tociţi...

7 comments:

  1. Sa inteleg sa ti-ai cumparat o pereche de jeansi pe care ti-i doreai de mult? Ma bucur pentru tine ca pentru bucuria unui copil. Sa-i poti sanatos si sa nu te saturi niciodata de ei.

    ReplyDelete
  2. Hahaha. Nu mai, sper sa nu ii gasesc:) Si tu ai the perfect jeans?

    ReplyDelete
  3. Oau! Ce fraza originala! O sa-mi amintesc si o sa citez din tine...

    Auzi, dar tu chiar esti eco si in Ro si distribui gunoiul in cele 3??

    ReplyDelete
  4. Hey, multumesc Anonim, si mie imi place fraza mult, mi s a intamplat vreun an ca doar atat au tinut jeansii:(
    Din pacate, nu sunt ecologic la noi, dar un best friend este chiar si aici si normal e sursa mea de inspiratie..in stilul s au citit carti si la lumina felinarului!

    ReplyDelete
  5. tocmai mi-am rupt my fav jeans dansand o noapte intreaga intr-un club. ceea ce nu ins ca nu-i voi mai purta :)

    ReplyDelete
  6. Nooo, asta da drama...Normal ca o sa i mai porti! In care club poti sa dansezi o noapte intreaga?

    ReplyDelete
  7. well, intr-unul din amsterdam :P

    ReplyDelete