Wednesday 12 May 2010

Sa nu judeci pentru ca tu esti de fapt judecat, sa intrebi ce mai faci pentru ca tu vrei sa povestesti despre tine, sa spui te iubesc pentru ca vrei a fi iubit (ce afectare), te doresc caci de fapt tu doresti…Tz tz tz… Gasesc fraza asta de la 20 de ani printr un carnetel, pufnesc si ma intreb de ce nu mi o fi spus Alain Delon te iubesc. Ei, se putea si mai rau. La douazeci de ani nici nu stiu ce faceam, nici saptamana trecuta nu prea imi amintesc dar poate e mai cuminte sa asteptam saptezeci de ani cand cica ne vom aminti perfect de tinerete. (Ma rog, a fi inconjurat de oameni care si au pastrat puritatea si memoria fugind de mizeriile frumoase, nefolosindu se de compensatiile derizorii ale decadentei etc iar nu ajuta).


Sunt de o senilitate crunta, am citit cele mai bune carti in adolescenta si dau de fraze minunate despre carti mari din care nu mi amintesc mai nimic.
Programul din vara asta a inceput si nu fac decat sa recitesc cartile mari. Oricum modernii se repeta si nu merita sa le citesti decat o carte. Balzac e o cata geniala si imi dau seama ca daca as avea un copil i as pune in brate comedia si mi as vedea de mancat cirese. Incepi prin a le manca pe cele mai frumoase si sfarsesti prin a le manca pe toate.

No comments:

Post a Comment