Sunday 21 November 2010

Like – Nu dau like decat pe bani :-)


Eu nu am nevoie de voi. Imi dau like singur. Pentru ca mie imi place numai ce fac eu. Esti roman? Da. Dar macar sunt sincer.

Nu dau like chiar daca ador ce ai facut. Cand nu ai nici un like, inseamna ca ce ai facut e grozav? Da, se prea poate. Sau, vezi si tu, poate e o porcarie.

Dar de ce ai nevoie de confirmare? Draga, nu toti putem trai fara afectiune si recunoastere. Singuri.

Nu dau like exaltat la straini, ii am doar ca friends ca sa nu fiu un amarat cu 40 de friends.

Uite ce e, eu sunt deasupra lucrurilor, bine? Sunt serios, nu dau asa like. Ei pe bani, am dat de cateva ori. Eu sunt pe facebook pentru muzica, linkuri interesante si evenimente.

Sufar de likephobia. Nu mai suport ca oamenii sa mi dea asa toti like. Serios.

Eu nu le cer oamenilor prietenia, ci ei mi o cer, sunt un star.

Dar daca dau like, mai sunt cool? Nu.
Nu dau like aproape niciodata, likeul meu e selectiv, doar am un job foarte tare, ce fac eu influenteaza bursa, piata, moda, cinematografia, universul.

Nu dau like la ce I like ca urasc tot ce fac altii misto si eu nu am apucat sa fac.

Am prieteni din strainatate pentru ca astia sunt draguti si dau like.

Esti foarte simpatic ca imi dai like, dar nu ai credibilitate daca iti place tot.

Dau like, doar daca cineva inaintea mea important a dat deja like.

Nu dau like, pentru ca de fapt eu ma implic, domnule, nu asa ca un roman in
parlamentul european, asa ca postez comentarii, idei cu care evident schimb lumea.

Nu adaug prieteni asa oricum caci mi e frica sa nu mi sparga casa, sa nu fie seful, etc.

Dau I am attending pentru a incuraja evenimente, odata ce numele meu apare pe lista, lumea va veni puhoi.

Hm, oare de ce mi a dat like?

Dau rar like ca sa mi se dea si mie like, na, nu suni pe nimeni, nu te suna nimeni, am crescut si noi.

Dau like doar celor mai apropiati prieteni ai mei, dar ma uit doar la profilul prietenilor prietenilor mei.

Dar nu am dreptul sa fiu autentic? Nu pot sa traiesc si eu? Eu nu ma exprim, sunt introvertit si mizantrop. Nu dau like ca nu imi place nimic. Imi place insa facebook ca ma hranesc cu barfe, ca orice om.

Eu nu am facebook pentru ca sunt un om liber. Prietenii mei imi spun insa stirile de pe facebook cand ne vedem. Desi nu am cont, pozele mele circula.

De ce dau like? Like inseamna sunt de acord, esti frumoasa, da, imi place ce faci. Aha. Deci lui i ai dat like dar mie nu. Nici eu nu ti mai dau ever like. :-)