Thursday 30 June 2011

Micro killed the corner shop star

Buna ziua, buna ziua, s-a transformat si magazinulul asta de colt in Micro. Ce bine, ma bucur. O sa inceapa toti sa se lamenteze, am ramas fara magazinul nostru de colt. Vanzatoarea ma stia de 30 de ani si nu a aratat nici cel mai mic interes real sa se comporte cu mine macar ca un client, daramite ca un vecin. De fapt se comporta ca si cum mi-ar face o favoare. Si doar nu iau pe credit. Sa nu imi aduc aminte si de resturile pe care nu a avut niciodata sa mi le dea atatia ani, cred ca fac o mica avere, zic si eu asa, nu ca mi-ar pasa.

Trece razant tampitul asta cu bicicleta sa imi dea peste nas, ca de fiecara data, pentru ca merg pe strada si nu pe trotuar. Ca el e un camion mare si nu are loc. Bike nazi. Sigur isi strica lui si celor din jur fiecare zi povestind incidente de genul asta, ca Romania e de cacat, ca vrea sa emigreze si ca nu mai poate, da, măi. Mare chestie.

Salut vecine, vecino, ce dragut e baiatul asta si cum se poarta ea cu el. Cand el nu o sa mai suporte nu o sa inteleaga de ce si o sa se planga la toata lumea, ce i-a facut nenorocitul. Ca si astia cu magazinele de colt cum ziceam, nu au inteles nimic, nici nu au vrut. Se plang insa la toti ce snoaba e lumea, asta e cauza, domnule. Parca ziceam ca nu imi pasa.

Asta care se imbraca atat de nasol dar crede exact inversa, bai, si am zis sa trag cu ochiul prin perdeaua lui, toti astia sunt sigur ca poarta pijama, am eu o teorie.

Si doamna cu doi caini care strange dupa ei si nici nu ii lasa pe strada se se ia de lume. Singura misto de altfel. Sarut mana.

guest star Demian