Saturday 2 July 2011

Mail

Bună,

Uite, că în fine mă aștern :-) să îți scriu.

Măi, m-am trezit astăzi cu o durere de cap și m-am uitat în oglindă și aveam o față îmbătrânită cu 15 ani...e clar, nu mai ies niciodată să mănânc în oraș până la ora aia. In plus am și vomitat de la roseul pe care l-am băut ieri, nu știu de ce, dar am o senisibilitate la vin. Știi că s-a deschis un restaurant drăguț, francais, cherie, te rog... si am fost să vedem cum e cu ăștia de la lucru. Well, nu mi-a placut deloc, mâncarea cu briz brizuri dar slab, foarte slab... și, pe deasupra și cam prea piperat. Dar măcar era lumea super, știi? Dar, tot mai bine la tratoria, hahaha.

În rest, mă enerveaza toată faza cu blogurile astea de pseudo intelectuali frustrați care iși fac terapie gratis, scriu numai mizerii despre toată lumea și despre ei înșiși, chipurile, au umor, și eu nu stiu de unde au atâta răutate, du-te frate la terapeut și lasă-mă pe mine în pace, right? Adică de ce să nu fii pozitiv? M-am săturat de cinisme, răutate și invidie. Că viața n-are rost, că totul e oribil, toți sunt ratati, că moartea e peste tot... toți îl imită pe ăla, pe Cioran, care fie vorba între noi a trăit ca un amărât toată viața, că în special cică după 30 ai insomnii cu moartea...ințelegi? Ce moarte, soro? Când am toate dosarele alea în față pe birou, nici nu am timp să mă gândesc la moarte!

Așa că seara, mă tot duc la teatru și acum la cursurile de la fundația Calea Victoriei, mă recreeaza așa și mă simt altfel când ies de acolo. Și m-am lăsat de pilate, deși mai citesc despre meditatii dar mă duc la dansuri tango. Suntem numai fete dar e foarte plăcut. Și am descoperit călăria, mă duc la Băneasa și e fantastic! Nu înțeleg cum românii se plang când ai asemenea distracții la dispoziție.

Și mi-au furat iphoneul în Amsterdam, fuck, dar după aia râdeam și mă gândeam, lasă, numai bine, așa îmi iau ăsta nou care a apărut acum D)))

Lately am dilema asta, nu știu dacă să cheltui mai degrabă banii pe haine sau mobilă design, acum nu aș mai putea să aleg. Știi oricum ca eu sunt nebună după design... Mi-am luat o rochiță mov de pe siteul ăla și îmi vine super, adică chiar arăt foarte bine. Dar, după aia plângeam după o lampă verde care era 400 de euro și na, până la urmă, am luat-o și pe aia. En fin, sunt o superficială, mă știi doar.... Altfel, nu am mai citit de nu știu când, așa că iar o să mă cerți, dar nu am nici un chef de un alt input. Mi-am dat seama că îmi sunt suficientă, știi? De ce dracu să mint, ce, să-mi fur singura căciula? Mi-am luat jurnalul lui djuvara și neil gaiman dar s-a pus deja praful pe ele. M-aș duce la un trainig să învăț să scriu, că știi că eu mai am veleități din astea, dar la noi nu e nici un scriitor ca lumea care sa facă asta, ca în America.

Si m-am dezactivat de pe facebook că mă plictiseam și nu am timp de prostii. Plus că toți își pun problemele, ce au mâncat, că au publicat o carte, dar ce mă intereseaza pe mine...WTF? Și nu îi înțeleg pe ăștia de au 4000 de prieteni de fb. E clar că nu îi intereseaza decât persoana lor că nu au cum să treaca prin tot ce spun aia, de fapt, nu citesc decât dacă cineva le pune un comentariu.

Am fost la doctor de curând că am facut un fel de alergie și mă speriasem, credeam că am cine știe ce, nu iți spun că am dat și șpagă, deși m-am dus la clinica privată, și vaca aia de abia s-a uitat la mine și mi-a și pus verdictul fără să facă vreo analiză, etc. Cert e ca măcar nu e nimic grav.
Dar nu am voie să beau 2 săptămâni că iau antibiotice și trebuie să mă duc la 2 nunți.


Și ai văzut scandalul cu DSK? Ăla acum e nevinovat, aia era o curvă și vaca aia de cum o cheamă de la finanțe i-a luat locul lui la OMI...știi, vor să arate că nu mai e discriminare, dar, să fim serioși, să pună o femeie la conducere? Adică, parcă eu nu știu cum e cu șefa mea nefutută care ne înnebunește pe toți...

Și Mr.Bubu e un porc în ultima vreme că mănâncă enorm și s-a îngrășat și mă miaună îngrozitor când pun aerul condiționat, nu știu ce are, dar nu-l suportă.

Și sunt tot singură dar n-am nici pe dracu, ma simt fericită și toată ziua după job sunt la shopping ori în oraș ori pe net. Sincer, nu atrag decât bodyguarzi sau șoferi, asa că... Maică-mea mă tot bate la cap și nu stiu ce mai fac că cică să-mi găsesc pe cineva, să mai las biroul și toata ziua mă sună că nu știu cine a făcut iar un copil că mâine e botezul lu aia și nu stiu ce când de fapt eu nu am chef decât de mers la Londra sau Barcelona. Mamă și mi-e un dor de mare de nu iti spun, dar nu am ajuns inca ca n-am avut timp si mi-e sila de trafic și de mizerie, lasă că m-oi duce pe la un ocean ceva, într-o insulă..

Și tu ești bine?
Kiss.

 Luana