Thursday 18 August 2011

Books and clothes


Cu cât ai bani mai puțin cu atât ești mai creativ.

Iar citesc numai morți.
Mi-am descoperit niște poze de la 14 ani din Franța. Mă îmbrac la fel și acum...
Zilele trecute mi-am propus să fac shopping la mine în șifoniere. Câte achiziții am făcut. A propos de boli, totuși.
În fond, ne facem casele după cum ne îmbrăcăm.
În cutare epocă, lumea era marcată de Hegel, apoi de Schopenhauer, apoi de Nietzsche. În epoca noastră oare ca cine gândim?
Atât de mulți bărbați care nu citesc cărți scrise de femei...Te întreabă și cu ton intelectual: Cine, care, zi-mi tu una... Și, desigur, foarte multe doamne care nu citesc decât autori bărbați. Și votează tot bărbați.
Era genul de femeie tot timpul nefericită. Cu studii grele la activ, familie bună, carieră etc. Acrită, scârbită și veșnic descumpănită. Totuși exista un delir și atunci o vedeai că prinde viață. Hainele. Ar fi fost mai împlinită ca vânzătoare la un second hand, croitoare, etc. Dar mai bine alegem statutul și nu plăcerea.

Probabil că iar a pozat Brad Pitt în maiou și pălărie de toate orașele sunt invadate de băieți boemi.