Thursday 19 January 2012

Dicționar social


Unde e iubita ta, de ce nu a ieșit și ea?= V-ați despărțit?
Măi, nu beau alcool, m-am plictisit, sunt la regim. = Nu am bani, fac economie.
Nu îmi place de tipa asta= M-a refuzat
Ei, astea sunt fleacuri, noi suntem anticonsumeriști = suntem egoiști, zgârciți
Nooo, eu prefer România, nu mă interesează să fiu imigrant= nu am reușit dincolo
Da, e haios puloverul= este oribil
Ce mai faci?= Serviciu si amor
Cum ești? = Ești deprimat sau nu?
Ah, de fapt, sunt ocupat acum, nu pot să vorbesc = Nu știu.
O apă plată, vă rog= am luat droguri, sunt însărcinată, la dezalcoolizare, sunt falit
Nu știu să-ți spun, dar e un baiat bun= divorțează de el
Dar de unde l-ai luat?= Cât ai dat pe el?
Hai să bem o cafea!= Nu ai un job și pentru mine?
Imh, câștig okay= câștig foarte mult
Pe mine nu mă intereseaza succesul= sunt ratat
Mamă, ce răi sunt toţi= adevărata scorpie sunt eu.
Mie nu îmi plac hainele noi, numai second= fac economie dar am stil.
Mie nu îmi plac secondurile, mi-e silă, numai haine noi= nu am imaginație, urmez moda.
Mă duc să lucrez= mă duc să mă culc.
Să spăl vasele? Să mă spăl singură pe păr?  = Sunt o ţoapă.

No comments:

Post a Comment