Saturday 2 February 2013

Vedere de la Paris


Bon, îţi spun, vacanţa la Paris mi-a priit pentru că aveam nevoie să mă detaşez, am muncit prea mult la producţia asta în ultima vreme şi îmi doream să flanez aşa, să pierd vremea şi să fac chestii absolut simple şi agreabile.
Vizitat Jacquemart-Andre Museum pe Boulevard Hausmann, apoi am fost la Cernuschi iar mai pe seară i-am dus pe cei mici la cinematecă şi am revazut Nostalgia, după care ne-am dus şi-am mâncat nişte salată verde că eram lihniţi.
După-amiezile însorite la Paris pe mine mă deprimă nespus, prin urmare căldura de 20 de grade ne-a indispus teribil. Totusi, chiar dacă nu a plouat, ne-am plimbat pe chei şi aiurea până ne-a venit ideea să facem turul catacombelor, care ne-a salvat de năduşeală.
De la les Puces mi-am completat colecţia de găini de porţelan cu încă 2 absolut kitsch.
Mi-am luat la mine Thomas Mann, Muntele Vrăjit, o carte ce nu se demodează niciodată şi care m-a captivat, şi într-o seara n-am putut să o las din mână, am petrecut noi doi, Thomas şi cu mine, în timp ce restul plutonului s-a dus nu ştiu unde. Ne-am luat brânzeturi artizanale de pe Mouffetard pentru o masă pe care o să dăm când ne întoarcem, aşa că, gata, eşti invitată.
Prietenul meu bun, faimosul scriitor X ne-a invitat la o hammam, asta e ultima chestie, te anunţ dar nu aveam stare de asemenea mondenităţi.
Cu bine, Y.