Saturday 14 April 2012

Oua de paste


Iar cu paștele , dragă, iar își pun astea cozonacii și ouăle...

Auzi, ce zici, nu sunt deosebite?

Noo, la mine, paștele e sfânt, ouăle sunt roșii, simple, de găină...nu, așa...

Dar scrie în Biblie ca nu erau de bibilică?

Nu știu, dar în nici un caz prepeliță, asta e blasfemie..

Hmm, și totuși , eu aș adăuga puțin sclipici..

Eu le iau de la Carrefour gata vopsite, ce să mai îmi murdăresc aragazul..

N-au ce face, îți zic...

Măcar au mai puțin colesterol...
Știi clar sau vorbești așa să te aflii în treabă?

Noo, noi nu mâncăm ouă, știi de ce, hai să îți spun ...și nici miel că pute și nu ne place, noi facem pui.

Dar nu le-au pus și ei într-un coșuleț?!


Eu nu mai fac nimic și anul ăsta termin și cu farsa asta și nu mă mai duc la nici o biserică, mă bucur de vacanță și atât.


Mamă ce mă sperie la voi Paștele, parcă ați fi un trib din Africa noaptea cu lumânările alea...voodoo și așa.


Eu nu cred dar mă duc.
Ah, păi de ce?


Eu mi-am luat o rochiță că știi că se poartă ceva nou de Paște...dar la biserică nu mă mai duc de când mi-au ars părul în anul ăla...știi?