Friday 8 June 2012

Cea mai buna fraza de agatat


Cea mai bună frază de agățat auzită în ultima vreme a fost a lui A: Și, locuiești aproape?

Evident tonul era la mișto iar întrebarea rezumă totul, în fond dacă ești aici și tu vrei același lucru. Ce poți să faci decât să pufnești în râs și să intri în conversație sau să te duci cu el acasă, după nevoi și preferințe.

Dar mititica s-a strâmbat și n-a priceput, selecția se face din start.

Și legat de asta, mi-am reproșat îngâmfarea, lipsa lejerității, îmbătrânirea educației, răceala, demnitatea cu care nu intru în vorbă cu necunoscuții. Când la stop la Kisselef, un biciclist a parcat cu efect lângă bicla mea și m-a întrebat spontan dar puțin tremurând a la Cătălin Crișan, Te conduc?, în loc să îl ignor complet și să mă mir cum de a îndrăznit prăpăditul ăsta...cum fac mereu, am izbucnit în râs ca o nebună, i-am zis că altădată ???!!! și chiar l-am salutat cu pa, zâmbind. Pas mal, nu? Și da, de fapt, nu era Alain Delon...

No comments:

Post a Comment