Monday 22 June 2009

Supererou

Imi plac mult prajiturile. Foarte mult. Intr-o zi m-am dus la cofetarie pregatit sa o iau cu asalt aveam un pistol, o toporisca tip vanatori de munte si o grenada artizanala.

Am intrat calm, ca de fiecare data il mimam, pe calm il mimam. Cand intru intr-o cofetarie nu pot sa ma abtin sa nu salivez, incepe sa-mi curga in gura toata frisca aia care se topeste in cerul ei, mirosul ala de esente de rom de vanilie de zahar ars si rosul gelatinei de savarina care-mi insiropeaza retina. Astept linistit la coada si ma gandesc cu pofta la amandina, daca ar fi fata si ar fi a visurilor mele ar fi prajitura, unii ar spune doar o prajitura eu zic prajitura. In fata mea o doamna grasa cu un copil furat de pe strada sau nepotul ei, mai in fata o tanara studenta sau vanzatoare, ca in ziua de azi nu mai poti face diferenta, imbracata in fusta scurta. Pe picioarele ei a inceput deja sa se depuna celulita pacatului, atat de tanara si atat de dulce, intre picioare.

Sar peste domnul la costum fiindca nu am chef sa ma gandesc mai departe la cum se duce el acasa, isi saruta iubita si ii spune "ti-am adus prajituri!". Prostul, boema e ca femeia ta, nu o imparti cu nimeni. Si ea iubita, ignoranta ca toate fetele, n-o sa gandeasca mai departe de "pacat ca si banana ta nu-i la fel de dulce".

Imi vine sa borasc, mi se face rau numai cand ma gandesc, imi vine sa-l apuc pe fraier de cravata si sa-i infig fata in frisca pana moare, de aceea prefer sa sar peste el si sa ajung la trufandalele mici din fata lui. 14 ani, sanii in floare, le vad sfarcurile intarite de la aerul conditionat strapungandu-le bluzitele de bumbacel si ma gandesc la ala micu care n-a mai avut o femeie de ani de zile. Si el se gandeste la mine si ma gadila un pic a dojana. N-am ce face, prefer tarta cu fructe unei bucati de carne.

In fata lor mai e un domn, un mos ce sa mai, care intreaba daca fondantele sunt tari fiindca are placa moale si nu vrea sa si-o sparga in cine stie ce bucata de coaja de nuca. Du-te acasa tataie si gusta din amintirea pacatului, lasa dulciurile pentru tineret.

Si vanzatoarea, zambitoare ca intotdeauna, zana prajiturilor, i-as linge mainile toata ziua. O observ in timp ce si le intinde spre tava cu prajituri, isi intinde degetele spre... stop cadru...



Aia este prajitura perfecta si va fi doar a mea... o savarina pufoasa in care siropul musteste timid, atat cat trebuie, umpluta cu frisca delicioasa, a carei crusta rosie pare turnata de insusi zeul prajiturilor... nuuuuu aia este prajitura mea...
-Domnule dati-mi mie savarina pe care tocmai vreti sa o necinstiti. Faceti-mi aceasta bucurie si va asigur ca voi fi fericit
- Nu-mi pasa mie de fericirea ta, nebunule, stai la coada, asteapta si o sa-ti primesti savarina
- Nu intelegeti, in toata viata n-am vazut asa o savarina, si il apuc de guler scuipandu-i cuvintele cu precipitatiile adunate de la atata salivat
Se enerveaza, ia savarina o arunca pe jos si o calca in picioare... spunandu-mi
- Tu nu ma scuipi pe mine, tiganule! Vrei savarina? Linge-o de pe jos!

In mine se aduna toti demonii, scot pistolul si golesc un incarcator in fata idiotului... urlu de furie si incep sa lovesc la intamplare cu tocul, le crut pe pustoaice totusi... nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...... era savarina perfecta, mai iau un incarcator din sac si il infig in pistol tintind spre coada...
Stati pe loc, stati pe loc, nimeni nu misca, e un jaf! Daca miscati va voi mai face inca un buric in burta!

-va urma-

1 comment: