Saturday 25 December 2010

Tihna in gat

Imi vizitez parintii. E sambata dupa-amiaza si nu ninge dar in casa ai mei au facut focul in soba si chiar am reusit sa i fac sa inchida si televizoarele. Maman a facut supa de creveti si barfim nunta din Canada a unui prieten de familie. Cam radem si toata lumea e relaxata. Vinul alb ne ajuta. Pentru mine whiski, ca de la vin am inceput sa vomit. Cand, se aude clopotelul soneriei. Cine dracu sa fie? 
Tanti Nina de pe langa Brasov. A venit in vizita in capitala sa-si faca dintii si cum sa nu treaca pe la verisoara ei draga… asa, ca la tara, fara nici un telefon, surpriza, cine sa fie, tanti Nina, cu care nimeni nu are nimic dar nici nu a mai vorbit de vreo 15 ani… ”No, stiam ca o sa fie cineva, ca doar e sambata dupa-amiaza…”
Vai, asa de tare m-am europenizat si am imbatranit?