Wednesday 14 December 2011

Ăsta nu e bun simț, ce pana mea...

Pisi, te fac un Tarkovsky?

Da, Dogtooth e super!

Ei, dar noi rădem de toți și de toate, mai relaxează-te și tu, termină cu elitismele, hai să mai bem mai bine, nu mai fi așa de agasant...

Și lăsăm ironia la o parte, ne relaxăm și folosim frecvent aceste cuvinte ca să facem haz de necaz și apoi, să ne băiețim și să arătăm mai puțin tocilari și zbâști, depășim neregulamentar în trafic și ne amăgim că iubita nu ne trădează asemănarea iar mâine poimâine cumpărăm suveniruri prietenilor pe post de glumă- uite ce ți-am adus la misto...

Și apoi, candid, fără complexe, scriem voi face-ți și ca să ști și recunoaștem râzând și necomplexați că nu mai știm să vorbim corect în română de atâta engleză, și e drept că lucrurile nerepetate, se uită. Și ne mai scapă și locație cu sensul de loc, vis-a-vis cu sensul de în legătură cu, iar despre doișpe nu mai spunem... Dragă, dar n-ai deloc umor... Ei, cine mai știe?! Astea sunt prostii pentru pedanți și pisălogi. Și atunci, ce diferență e între cocalari și noi? Alo, dar ce e cu ifosele astea de imperialist? Eu am crescut în Pantelimon, da, nu sunt ca voi de la șosea, prefăcuților...

Și când purtăm și noi maiou la sacou, să mai camuflăm din burghezie, să se vadă că nu mai suntem fleșcăiți ca intelectualii ci mergem și noi la sală...te mai miri că ne victimizăm când o fată ne ciupește de fesele pleoștite dar râdem când o pizdă cu pantaloni scurți trece strada? Și de ce să nu ne cumpărăm ziarul click  știi, e presa bună, ca să râdem pe drum, și care e problema că ne ducem la mall la filme bune, mie chiar îmi plac, știi, vreau să mă relaxez, să-mi golesc mintea,  ce pana mea, nu mai suport... altfel, părem trecuți, demodați, mă înțelegi, puișor? Și am uitat că înțelegi era ironic, și acum îl repetăm la fiecare frază.

Mami, dă-mi și mie the new yorker ăla, ia, ia să vedem...

Băieții, ce fac păpușele?

Știi cum mi-a plăcut de rău, mamă, deci ...

Și uite așa, pula mea în sus, pula mea în jos, nu mai facem diferența între mârlănie sau mediocritate, recităm formule policticoase doar de jena mamei, nu mai spunem mulțumesc ci mulțumesc frumos și pe negândite, ne surprindem că ne dorim succesuri lumești și ne urăm să avem seri frumoase și tatuaje ca să ne ascundem fragilitatea, iar imediat cum apare, ne luăm și noi ultimul aparat, că altfel, o să părem niște ratați, și da, e umilitor că ăia au atâția bani și nou nu, altfel ne-am lua și mașină ca a lor nu doar telefon.

Încheiem conversația cu te pup deși de-abia te-am cunoscut doar ne uităm la emisiuni kitsch la televizor știi, cât mă amuz...

Ne adaptăm și ușor-ușor renunțăm și noi și alunecăm.

Iar vis-a-vis de masa noastră e Mihaela din Primăverii care a crescut, ambițioasă, uite, e cu un băiat cu papion, o fi el cam scăpătat, dar a studiat la Sorbona și spune bunăoară graseiat. Fată, mor când îl aud cum spune rrrr.