Tuesday 20 December 2011

Mişcări

Ca întotdeauna, la început, wikipedia era un instrument neserios şi neutilizabil dar încet-încet începem să ne bazăm pe el, deşi este la fel de neserios şi neutilizabil.

Când cineva mă roagă să mă implic într-o mişcare, să mă alătur unei cauze, să simpatizez cu nu ştiu ce, dintr-o loialitate absurdă, mă supun dar apoi nu mai frecventez persoana aia.

Mulţi dintre oamenii credincioşi pe care i-am cunoscut erau cei mai răutăcioşi oameni cu putinţă. Poate tocmai de aceea.

Cel mai tare mă enervează să cheltuiesc banii pe mâncare. Nu am avut niciodată plăcerea mâncării.

Măi, copii, mai daţi şi o grămadă de bani ca să vă îmbrăcaţi ca niste cerşetori...

Când cineva se înamorează, pac, dispare de pe facebook. Şi invers.

Nu vă supăraţi, dar de ce a murit, întreb aşa ca să se poată odihni în pace.