Wednesday 4 August 2010

Hoarding mental de vacanta

Ce bine ca in strainatate in salata de ton nu se pun rosii!!! (pur si simplu rosile proaspete nu merg cu tonul conservat). A se inlocui cu dovlecel verde, fasole teaca, gogosar, etc.

Trebuie ca feministele franceze pioniere se intorc in mormant cand deslusesc de acolo din departari cum panaramele frantuzoaice frumoase le danseaza in poale rusilor bogati prin cluburile de profil scump din sudul Frantei...

Din cand in cand, trantit la soare, ma mangaie un fir de iarba si l inlatur de parca ar fi un gandac libarca.

Aflu ca una dintre colegele de gradinita si a pus din primul salariu sani. Tatal ei, scriitor, ii pusese cel mai frumos nume de fata. Sper ca nu a avut parte de un doctor heterosexual.

Oamenii ponderali pretind ca nu le place marea, soarele si plaja. Le gasesc frivole, etc. Desigur plaja e discriminatorie, te divulga in doi timpi si trei miscari.

Micul dejun este cea mai frumoasa promisiune a unei zile. Apa, suc proaspat stors, croissant, iaurt, fructe, cafea. Dupa asemenea mic dejun copios mi se face o foame de lup in doua ore. In ciuda placerii, trebuie sa ma intorc la apa, cafea si croissant. Cu cat mananci mai mult dimineata, cu atat mananci mai mult in restul zilei. Un alt mit proverbul cu pricina. Sanatos nu inseamna frumos, sa fim seriosi.

Provincia, cu burghezia ei e suportabila doar in vacante; pe cat de incantatoare, si oriunde ar fi ea, ma plictiseste. Trebuie sa mai imbatranesc, probabil ca sa capat acea asezare. Cand la fnacul local nu imi gasesc cartile si filmele dorite, simt o angoasa ce nu se potoleste la gandul comenzilor. Ori capitala ori in fata marii sau creierul. Muntilor.
Aflu dintr o revista desteapta de peste hotare ca pofta de sarat „ draga, as manca ceva sarat. Mie mereu mi e pofta de sarat” nu e un capriciu, ci o lipsa de minerale si calciu. Pofta dispare daca mananci peste si branzica de vaci”.

La fel cu dulcele. Asta e semn de depresie. Trebuie sa mananci cartofi si inca ceva, dar am uitat ce.

Cu gandurile cele mai bune, i am recomandat unui domn sa nu cumpere sacoul ca nu ii sta bine la umeri. Doar asa l am putut cumpara eu.

Ce m am bucurat cand A.B. mi a dat like.

No comments:

Post a Comment