Saturday 12 March 2011

Accident flacari DN 1 Saftica vineri 11 martie

Plecam la munte vineri seara. Tu stii cat de bine dorm la munte in prima seara? Mama, stii cum...Du-sa dorm.  Oprim la Mc donalds dupa Baneasa. Iubi e la drive, eu ma duc la benzinarie dupa dulciuri. La coada, aud la benzinarie, accident rutier cu flacari la Saftica. Evitati zona. Simt asa ca am palpitatii la inima.

Ne continuam drumul spre Saftica. Nu am vazut niciodata o masina in flacari. Oare au ars in masina? Mancam big macul in timp ce incepem sa ne blocam. O sun pe mama. ” Suntem pe dn1. In masina. Nu, mergem la munte. Fii atenta, accident cu flacari la Saftica. A dat ceva la tv? Da, suntem blocati. Nu, inca nu vedem masina.” Apoi il sun pe pe tata.” Stam de 30 de minute”. Dupa, pe Mugur. Oare cati au murit?  Baga-mi-as picioarele, ai uitat ketchupul pentru cartofi. WTF, nu se vede nimic. Am terminat macul, mai am 2 hamburgeri. Aaaa, uite ambulanta care vine spre Bucuresti. E model nou masina. Tu ai mai vazut ambulante asa? Oare cati incap intr-o ambulanta? Bai, la Saftica e gard pe dreapta si lac, nu poti sa o iei pe aratura sa nu mai stai dupa ratatii astia. Hai, ma, ce dracu, vezi ne-am bucurat degeaba ca plecam, facem 2 ore..

Fraierii de la Antena 3 cu duba albastra sunt in fata noastra, n-au vazut nimic, ne filmeaza pe noi. Sirul indian. Dupa 10 minute, stiu asta ca mi-am terminat macul, stii, si imi ia cam 10 minute aproximativ, asa, si deci, dupa 10 minute, se simte unul si coboara, isi infasca camera si o ia pe jos. Pai, ce vreti bai, sa vina accidentul la voi?

Nu stiu de ce, dar sunt foarte emotionata. Dar nu se vede fum... Beatles la radio, life goes on... Ce puii mei, daca nu ne opream la Mc, prindeam faza... Cine dracu ne-a pus. Si mai sunt si la regim... Opa, opa, pe sensul celalalt se intorc pompierii. Bai, iti zic, ori nu mai prindem nimic, ori si-a terminat spuma. Inaintam incet de tot. Acum putem depasi pe camp dar iubi nu vrea, ca e obosit. Dar duba de la Antena o ia pe camp. Bravo nene...Ce bine iti sade, bine ca esti tu destept si ne faci pe toti. In sfarsit apare un politist pe mijloc si o masina de politie. Bai, aici trebuie sa fi fost. In dreapta, pe marginea drumului vad doar niste ramasite de tabla de masina, negre, arse. O gramajoara cat un lighean de rufe. Ce dracu...Asta e tot?