Monday 14 March 2011

Cupa Ion Tocitu, Sacele


Cupa Ion Tocitul

Vai, dar ce ma bucur ca te vad… De cand nu ne-am mai vazut Fane?…Ce faceti ? Pai, copiii-s la Bucuresti, na, bine, bine si noi, uite, bunicim. Noroc cu vremea asta…Vai, dar ce ma bucur ca te vad ! Stai sa iti zic, Mirciulica inoata, karate…Nooo, al meu face tenis, domne…
Dar cat intarzie cu festivitatea…I-auziti ce inima are motorul asta. Titi, ai scos-ooo la soare, gata ? Mama, ce scula.

Alo, alo, haideti va rog, cei mici, sa formam un semicerc. Asa, sunteti perfect aliniati. O idee mai inspre camera, asa, ca ne da la televizor.

            - Ne-am adunat in aceasta zi superba sa beneficiam de soare, zapada, miscare, intr-un cuvant, sanatate. Dupa cum cunoasteti, conform codului nostru organizatoric, oferim la toti participantii premiul de participare chiar daca nu au castigat. Premiul ce consta intr-o vaza cristal mignona si dulciuri de la Kaufland vor fi inmanate de catre domnul primar, care si-a rupt din timpul sau pretios spre a ne ajuta, ca de obicei, imi permit sa spun. (ropot de aplauze).

Da canalizare tot nu avem….de aia nu zice nimic…- Hai, ma Gelu, ce tot vorbesti acolo ?! …

          - Sa nu uitam insa sa ne amintim de inceputurile acestui eveniment. Cupa Ion Tocitu are loc din anii 1970, asadar de…de, cati ani se fac, da, de iata, 40 de ani, mi-a suflat domnul primar, asadar, da, desigur cu intreruperile datorate lipsei zapezii in anumiti ani. Ce ne-a adus aici? Dezvoltarea, perseverenta, dragostea de natura si sportul rege de iarna, in speta, skiul. Valorile fiind mentionate, intru comemorarea inceputurilor, doresc pentru acestea sa il salutam si premiem pe tatal meu, unul dintre participantii de atunci care astazi este aici prezent, in varsta de 89 de ani. Tata, tata, vino aici. Sanatate, sanatate.